Sjuk & garderobsbekymmer.

Nu har jag gått och blivit sjuk igen, vilket inte är någon höjdare alls. Började hosta i lördags, och nu har det bara gått utför. Var säkert lördagsnatten som tog kål på mig, haha. Igår snorade jag som fan och idag vaknade jag och kunde knappt andas. ;p
Så jag har varit hemma och latat mig idag. Mamma kommer snart hem från jobbet & då blir det något äckligt te skulle jag gissa, allt för att min hals ska bli gladare. Skulle ju till stan i morgon, men får se hur jag mår då, kanske jag orkar följa med.

För övrigt händer inte mycket. Jag skulle behöva städa min garderob. Det är så överfullt att jag har fått börja med trycka-in-och-stänga-dörren-samtidigt-grejen igen. NI vet, när man nästan fastnar med armen i garderoben för att om man inte håller emot så rasar allt ut innan man hunnit stänga.

Om några veckor är det skolavslutning, puh! Jag som var så pepp förut och checkade in massa snygga kläder att ha, har nu helt tappat lusten och överväger att inte ens åka dit. Sådan är jag, allt eller inget liksom.


Dagen efter skolavslutningen vaknar jag upp här. Har dock för mig att det var mer öken och att havet var otroligt mycket ljusare? hihi, måste vara en redigerad bild ;p

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukling!!:P

2009-05-21 @ 15:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0