Plugg-plugg-plugg!

Hellu folks,
jag försov mig igen i morse, min nya telefon är en jävel på att inte låta ett dugg fastän alarmet går. Wah, som tur är försov jag mig bara en halvtimme, då gaphalsarna (mina kära föräldrar) började skrika i hallen och därmed väckte mig. Skoldagen har varit relativt bra, jag slapp hemkunskap (tjoho!) och fick i stället ha svenska (slötimme) och NO.

Efter skolan fick jag skynda mig hem, slänga på mig träningskläder och äta lite yoghurt så att jag skulle orka träna med tjejerna. Träningen gick bra!



Nu ska jag plugga, plugga och plugga (puh!) i körkortsboken. Egentligen orkar jag inte, men som vanligt sparar jag allt tills i sista sekunden, ska ha gjort en hel del tills i morgon och jag har bara svarat på en fråga, hihi. Har lagt det senaste numret av Veckorevyn här också, ifall jag skulle behöva ta en paus från allt tråkplugg.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0