Helgen!

Åh, fan vad jag älskar lördagar! Haha, shit vad trött jag var på natten när jag kom hem. Och som vanligt klädde jag mig nog lite illa, för jag är fortfarande krasslig (wh00t, det har pågått i över en vecka nu!), och jag kände mig krassligare i söndags än i lördagsmorse.

Förresten så ser jag fram emot nästa lördag också! Let's shake our booties? Yes! Sollefteå blir det den här helgen :)


Haha, kände för att göra en töntig bild också, bara för att jag absolut inte har några bilder ifrån mina lördagsbestyr längre, men det ska jag ju helt klart försöka fixa (Bettan, om du följer med så får du påminna mig om att fotografera lite .. eller .. påminn mig om att ta med mig kameran! Jag har glömt den varenda helg nu, morr. haha).

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv; Det är jäkligt svårt att få tummen ur ibland! :D Fast försök att snabba dig så inte alla tar slut! börjar se mindre och mindre av dem ;)

2009-05-28 @ 17:59:09
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: Hannah Hale

Sv: jag hoppas också det gick bra!! Det känns som om det gick okej :)

2009-05-30 @ 12:47:29
URL: http://dramaquinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0