Utmanad

Jag blev utmanad av Bettan!

- Gå in där du har dina bilder
- Gå till sjätte mappen
- Välj den sjätte bilden
- Visa bilden på bloggen och skriv någonting om den
- Invitera sex nya att vara med på utmaningen
- Länka till dem och låt dom veta att dom är utmanade

Jag utmanar i min tur ..
någon. men jag vet inte vem. Alla som vill göra den.



Förvånad över att jag skulle ha något sådant här? Hah, tror att det är Jocke som gett den till mig, så blame it on him. Somliga har kanske helt enkelt bättre humor än andra? Ehe, tyvärr så är jag nog inte någon utav dom med bättre humor, för jag och Jocke ligger på samma nivå, vi skrattade lika mycket åt bilden. Pinsamt nog. Haha ;P

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du har en bra onsdag!



och ja det är lite lustigt det där att en del kan äta hur mycket som helst och vara skitsmala och en del äter meganyttigt men ändå ha lite övervikt liksom.

2009-03-04 @ 10:12:59
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0