Mammadag på stan & slalombacken

Hah, vad fattig jag känner mig. Men så blir det när man är i stan 9 timmar i sträck och är shoppingsugen. Med mamsen dessutom, mammadag på stan liksom. Mysigt faktiskt! Vanligtvis brukar hon väl tröttna, men vi höll igång hela dagen. Sedan satt vi på biblioteket, åt godis och läste i en halvtimme typ.

Om nästan en halvtimme öppnar väl slalombacken (?), och shit vad jag kommer att faila! Jag har inte åkt slalom på år och dar. Bella, jag och möjligtvis Bettan (?) får väl försöka styla bäst vi kan, haha. Och om ni märker att jag inte bloggar mer så har jag antagligen slagit ihjäl mig!

Får väl skynda mig på med lite kläder, här sitter jag ju fortfarande i pyjamas och gäspar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0