Lovet redan slut?

Vill inte att lovet ska vara slut. Överlever jag att gå upp i morgon? Haha, let's find out. Har bestämt att början av påsklovet ska tillbringas i Göteborg (fast tyvärr blir det bara några dagar eftersom att pappa måste jobba, och han ska ju följa med den här gången). Längtar efter att få åka bort ett tag i alla fall.

Har börjat räkna ner lite smått tills sommarlovet, planerar lite äventyr som ska ske på vägen dit och så. Härligt, jag älskar våren! När nu den planerar att inträffa .. Tippar på att snön här inte kommer att försvinna förens i april/maj. Norrland - det säger väl allt?

Telefonen som jag spanar in (nej, mitt inspanande är inte färdigt än) verkar ganska bra. Finns ALLT i den, verkligen ALLT. Även om touchscreen fortfarande är läskigt och störigt. Vad kräsen jag verkar nu, hihi. Gillar i alla fall telefonen mer nu, när jag börjar förstå mig på den.

Ska trotsa vädret och gå ut med hunden ett tag nu. Adios!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Annars får väl jag väcka dig fyra om mornarna :P

2009-03-08 @ 21:28:30
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0