13 dagar kvar ..

Har inte hunnit blogga på år och dar (eller nja, det känns i alla fall som så), har haft lite annat för mig. Bl.a annat varit i Åre osv.

Hade tänkt att jag skulle kladda ner här med något vettigt, men har nu helt glömt vad det var. Hur som helst, det är bara .. 13 dagar kvar tills jag fyller år (tror jag), och jag kräver härmed alla på paket :)

Hur har din dag varit? Min dag har varit utmärkt, i guess. Fått en tidig födelsedagspresent av pappa, men den skriver jag inte mer om förens jag har fyllt år. Jag och min käre kamrat Achmeeeed har börjat på en låttext, vilket säkert blir awesome, haha. Och snart är det dags för Göteborg, vet inte om jag ska längta eller inte, får väl se vad som händer och sker, iof skönt att komma bort härifrån, även om det bara blir i några dagar den här gången. Dessutom är ju Göteborg Sveriges bästa stad, ändå känner jag mig inte så peppad än. Men det kommer säkert när det närmar sig ;p

Nu ska jag läsa lite tjejtidningar, lyssna på musik och sedan när ögonlocken känns tunga ska jag sova. God natt, små charmtroll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0