Saknar

Shoppat idag. Heeeeeela dagen. Är astrött. Så är det när man är ute på nätterna och sover halva dagarna. Det är kört sedan när man ska kliva upp tidigt en dag.

Jag har lyssnat på musik i flera timmar idag. Är fortfarande musiksugen. Det släpper inte hur mycket jag än lyssnar. OCH JAG ÄR JÄTTEPEPP PÅ DISCO. Haha, nu skulle Alex, Magui, Tito, Mimo och Fooula ha varit här. Vi är bäst på disco. Även om det bara är vi där så öser vi gärnet. Saknar dom!

Också saknar jag solen.
Och jättemycket annat .. som inte ska listas upp, för det är lame.


Det här är nu nominerat till årets tråkigaste blogginlägg, men ni vet ju i alla fall att jag .. lever.
Förresten så saknar jag min sötnos. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0