Emil i Lönneberga

Sjuk, sjuk, sjuk. Nästan 39 i feber, fastän jag har tagit alvedon för senast en timme sen & febern fortsätter stiga. Mer än så tänker jag inte nämna om min sjuklighet.

Jag har däremot hunnit göra om hela bloggdesignen under dagen! Jag själv är ganska nöjd (hör och häpna!). Fast jag måste göra om kommentarsidan, den är fail fastän jag har försökt på alla sätt och vis att få ner rutan osv. Men det funkar i alla fall, även om det är fult just nu.

I morse när jag vaknade & skulle dricka mitt te så myste jag ner mig i soffan och gissa vad som gick på tv just då? Emil i Lönneberga. Det var sjukt länge sedan senast, käre Emil. Haha, det var roligt i alla fall.

Hur som helst .. det är dags för mig att sova igen nu, för snart ramlar mitt huvud i bitar tror jag. Haha ;p

Leave a comment? Om designen eller vad som helst :)

Kommentarer
Postat av: S ^^

hehe jag är ochså sjuk, fast ingen feber, så jag dricker mycket te ochså;)

Fin bloggen blev:)

KrAm!

;-)

2009-01-18 @ 10:19:17
Postat av: lina

bloggen ser jättekonstig ut för mig. den har liksom delat sig på mitten...

2009-01-18 @ 13:35:30
URL: http://linahelena.blogspot.com
Postat av: Anonym

O nice :) nääe, är man sjuk är de bäst att ligga hemma o ta det lugnt... inte bra att va ute då inte.. Fortfrande feber o skit?



Haha jaa alltid när man behöver honom ;)

2009-01-18 @ 15:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0