DAGENS-listan.

DAGENS Vill ha: Sommar, sol och söta sommarkläder.
DAGENS Klädsel:  Blå stuprör, svart topp, svart cardigan & underkläder.
DAGENS Frisyr: Något slarvigt låångt svart rufs, vitt band och lugg.
DAGENS Händelse: Lyckades ta mig upp efter bara 10 minuter i morse!
DAGENS Låt: Inte riktigt säker .. har inte hunnit med så mycket musik ännu.
DAGENS Planer: Nu är ju nästan dagen över, men kvällen tänkte jag spendera med familjen.
DAGENS Saknad: Lite musikliv. Ja, konserter har det inte blivit mycket utav på den senaste tiden.
DAGENS Dummaste: Kimma. Hon bet mig nyss i tån igen.
DAGENS Förvånade: Achmeds förvåning i morse när både jag&steffi var tillbaka i skolan igen, haha, det såg rätt så kul ut.
DAGENS Behov: Kortbyxor, vatten och stekande sol.
DAGENS Bästa: *vift vift vift vift på armarna & blåser upp sig for no reason* .... "jag är en fisk!!"
DAGENS Köp: Inget än .. men hör och häpna, jag funderar faktiskt på att köpa godis.
DAGENS Humör: Glad som alltid :)


Tyvärr så blir det inga bilder, men sådant är väl kanske ganska överskattat i mitt fall? ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0