so many adventures couldn't happen today

Let's dance in style, let's dance for a while. Heaven can wait, we're only watching the skies. Hoping for the best, but expecting the worst. Are you gonna drop the bomb of not? Haha, hela dagen har jag gått runt och nynnat på den där, Forever Young. Just därför fick inlägget börja med de allra första raderna ur låttexten.

Det känns konstigt att vara hemma vid klockan fyra på en tisdag. Och dessutom bara sitta i sängen och slappa. Tisdagar som alltid är en sådan überstressig dag. Dagens bandtid blev flyttad och därför är jag ledig fram tills klockan halv sex då jag ska till stallet.

Simpelt inlägg. Intressantare kommer kanske framåt kvällen eller imorgon. Nu ska jag träna på några coola dancemoves och kanske börja laga mat tills min kära lilla familj kommer hem ifrån sina arbeten, hihi.

Här är låtens allra sista rader. So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams are swinging out of the blue. We let them come true!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hhaa jaa du har ju de de :P skulle kanske ha skrivit de till dig egneltigen men de vart bortglömt..



Haha som vaddå? dodge märke? :P

jag har faktiskt fyra fem stycken jag skulle vilja ha om jag ska va ärlig ;)

2009-02-24 @ 16:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0