This summer I'll wear this



Som ni ser så har jag klistrat ihop lite prylar som jag inte kommer att överleva sommaren utan. Appropå sommaren, så kan jag knappt hålla mig. Crap, jag vill ha sommar nu-nu-nu. Mitt sommarsug blir ju inte heller mindre av att jag sitter och dreglar över kläder som jag absolut tänker ha så fort vädret tillåter .. vilket inte inträffar förens i sommar. Och på sommaren kan man faktiskt sova ut for real, ligga på en filt och läsa tjejtidningar under den stekande solen, träna (ute, utan att frysa häcken av sig!), fjanta runt med kompisarna tills natten slår sig ner och dessutom hinna göra precis vad man vill utan att tänka på varesig skolarbete, betyg eller snö i skorna. Njuta av ungdomen, haha ;P

Ge mig en tidsmaskin så ska jag minsann se till att det blir sommar, illa kvickt!

Kommentarer
Postat av: julijaah

i sommar blir ja hemma typ hela, så bara ja mår bra och du är hemma ska vi leka :)

2009-02-21 @ 20:29:12
URL: http://jhnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0