Kortkortbyxorna & solbrillornas återkomst.

Göteborgsresan är överstökad. Åh, vad jag älskar den staden. Känner mig alltid hemma där (.. motför här, haha). Dagen efter ankomsten var det varmt .. så jag gick i kortkortbyxor och handlade med hela gänget, sedan när jag kom hem så solade jag ett tag på balkongen, där det visade sig vara 33 grader! HEJ, JAG ÄLSKAR SOL LIKSOM. Det fick bli kortkortbyxorna & solbrillornas återkomst (btw, jag har ytterligare några fler par solbrillor nu). Resten av tiden i Göteborg har jag shoppat & umgåtts med folket, härligt. Jag blir alltid sur när jag ska åka hem, och när jag väl kommer hem så är jag fortfarande sur, tills jag inte orkar vara sur och längta tillbaka längre.

Pssst. .. Förresten, jag har skumma planer för mitt hår. Kan avslöja att min pappa var med och valde färgen som jag snart ska dränka mitt huvud i, trots det så lovar jag att det inte är så jättemesigt. Min pappa är ganska tuff faktiskt.

Vad har du gjort under påsken?
jag är nyfiken :)

Kommentarer
Postat av: susanna

göteborg är BÄST. helt enkelt.

och nu vill jag veta hur det blir med ditt hår!

2009-04-16 @ 19:43:34
URL: http://hallonkyss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0