Frisören

Åh, på fredag ska självaste lilla jag till frisören. Och jag är skiträdd för att dom ska klippa för mycket .. som vanligt! Mitt hår är så otroligt slitet, så helst skulle dom nog vilja raka av allt .. åh, jag blir så nervös. Dessutom så är min favoritfrisör barnledig, så jag ska klippa mig hos en annan. Tyvärr kommer nog min lugg inte få fortsätta se lika awesome ut som den redan gör. Frisörer har ju en viss kärlek till att förstöra helt underbara luggar. Ojämt är snyggt, punkt slut.

Och från det ena problemet till det andra ..
Jag vet inte ens hur jag vill klippa mig. Kan man inte bara sätta sig där med det überslitna håret i ett stort trassel och nervöst pipa "ingen större skillnad, tack"?

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hur gick de hos frissan? :P

2008-12-20 @ 12:29:25
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0