Tre gamla bilder

Dagen började med tre lektioner, sedan var jag på föreläsning (om nätpedofiler o.dyl), efter det så satt jag på mammas jobb och surfade (tänkte faktiskt skriva ett blogginlägg redan då, men det glömdes av då jag började läsa lite andra bloggar). När mamma hade haft alla sina lektioner så gick jag på en till föreläsning (fast tillsammans med henne den gången). Jag kom hem ganska nyss, jag åt mat och nu sitter jag här med en kopp kaffe och ska planera in morgondagens ridlektion.

Funderar på att börja med fotograferingen igen, känns som att det är så sjukt länge sedan.
Här är tre gamla bilder som jag fotat i somras och nyss hittade på datan (självklart är de helt oredigerade):

Kommentarer
Postat av: S. ^^,

Håller med, det var inte så kul att sitta på föreläsning 1 tim.



Fina bilder du tar:)

KrAm^^

2009-01-12 @ 19:39:27
Postat av: Björn

hejsan vännen!!

Tack för ditt inlägg...

C U on the blogg!!

2009-01-13 @ 16:33:19
URL: http://singelpappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0