Dagens fundering: min naturliga hårfärg?

inser på tok för sent hur fin min naturliga hårfärg var, ugh. dagens fundering; ska jag våga ge det ett försök att bli blondie igen? (fastän det kommer att innebära att jag får gå runt i rödoranget, äckeloranget, mörkgult, knallgult och konstigt gult hår i flera månader). Aja, tur att det finns snygga mössor under vintern i alla fall.


bilden: en några år gammal bild på mig, där jag hade min naturliga hårfärg. haha, titta inte på mina ögonbryn, på lappen som jag håller i eller på hur mycket smink jag hade under ögonen.

Kommentarer
Postat av: S ^^,

ja varför inte, pröva går ju. ;)

A tar ett tag att få den hårfärg man vill ha, men det blir nog bra.

Ska också snart färga, men först boka tid, så att jag kan klippa mig först. :P

vi ses

KrAm!

2009-02-10 @ 17:25:00
Postat av: susanna

hörru. jag minns när du hade långt, blont hår!

och är inte det längesen? JO. fatta hur länge vi har känt varandra! word 8)

2009-02-10 @ 19:18:20
URL: http://hallonkyss.devote.se
Postat av: A M A N D A - F A L K

det är många man inte vet naturliga hårfärgen på :)

Ha en bra eftermiddag!

2009-02-11 @ 16:34:18
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Sandra

Se, det var ju det alla försökte säga till dig!

Envisa unge.

2009-02-12 @ 08:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0