Stan, serveringsarbete, bikinis & skolavslutningskläder.

Gårdagen blev en lååång dag. Uppstigning vid 06.20, sedan bussen till stan med chicksen. Vi var hemma vid 18-tiden och då hade vi några timmars serveringsarbete att sätta igång med. Men det var trevligt och vi hade kul! Shoppade en hel del, fast mest smink.
Jag har fastnat totalt i bikiniträsket, jag vill bara ha fler och fler, och alla nya jag ser är så snygga att alla de jag redan köpt ligger i totalt underläge. Haha, känns som en hård kamp det här ;P

Menmen, för att inte tänka mer på bikinisar, så är jag nu totalt inne på kläder till skolavslutningen. Insåg ju nyss att det börjar närma sig med elefantsteg. Hm, i år borde det bli någon snygg klänning, men vi får se vad lilla elmo hittar på. Alltid blir det ju nånting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0