Sollefteå

I fredags hängde jag med Bettan till stan, där vi shoppade. När vi kom hem så blev det småfixning hos familjen Norberg, Bettan duschade & vi tittade efter smycken och sådant. Sedan fick vi skjuts hem till mig där vi fixade naglarna för fulla muggar, inte illa faktiskt. Med tre täcken och sammanlagt fem kuddar kröp vi ner i min säng och pratade tills vi slocknade.

Halv åtta på lördagen var det dags att kliva upp, vi släpade oss nerför där vi fixade våra frisyrer, sminkade upp oss och packade i ordning för dagen. Vid nio kom vi iväg och var då på G mot Sollefteå.
Dagen gick ganska fort, vi gick en sväng på "stan" där jag hittade en morsdagpresent, vi spanade in snygga bilar och snygga killar, haha. På kvällen gick vi runt, åkte lite, träffade bekanta och obekanta. Tror att jag var hemma vid halv 2, duktigt nog.
Om ni ändå visste vad underbart kul det har varit!


Kommentarer
Postat av: Bettan

De va tokigt roligt :) Måste göras om :)

2009-06-03 @ 22:04:35
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0