Vad visste du om mig?

Överlevde slalomen, haha. Hittade en trevlig gammal lista, ska hinna göra den nu innan jag skuttar vidare tänkte jag!

1. Vad heter du?
Sara Lundin, vilket ingen borde ha missat, haha
2. Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Svarta
3. Vad lyssnar du på nu?
Jag hör just nu Rolling Stones på jättelåg volym och ljudet av mammas matlagning.
4. Vad gjorde du igår?
Var i stan & hade det skitmysigt med mamma!
5. Hur är vädret hos dig just nu?
Vindstilla, molnigt och några minusgrader.
6. Vem pratade du senast i telefon med?
Pappa ringde nyss och frågade om jag överlevt dagen, haha
7. Det första som du lägger märke till hos det motsatta könet?
Eh, det allra första man ser är väl håret och kläderna, möjligtvis om den har några utstickande drag, de är också lätta att lägga märke till. När man kommer lite närmare så är det väl ansiktet som man fokuserar på.
8. Hur mår du idag?
Det är bara bra, tack :)
9. Vilken är din favoritdryck?
Inget klår vatten!
10. Favorit alkoholbaserad dryck?
Eh. Cider och Baileys.
11. Favoritsport?
Att titta på eller att utöva? Det är kul med dans och ridning. Och jag kanske återupptar mitt slalomintresse. Jag gillar även att gymma och promenera eller springa.
12. Hårfärg?
Svart & pissgult. Charmigt, eller hur? ;p
13. Ögonfärg?
Blå med en mycket markerad kant som är lite mörkare och ganska bred. I like them!
14. Soluppgång eller solnedgång?
Mycket bra fråga. Tror inte att jag kan besvara den. Gillar båda. Solnedgånger är jättefina och soluppgångar är så glädjespridande.
15. Syskon och deras ålder?
Fia (snart 19) och Sandra (fyller 23).
Sen har jag ju mina "syskon" också men dom är ju inte biologiska på något vis alls.
16. Favoritmånad?
Åh .. Juli kanske?
17. Favoritmat?
Ingen alls tror jag
18. Sista filmen du såg?

Walk the line
19. Favoritveckodag?
Helgdagarna är skönast.
20. Favorithobbies?
Musik, hårstyling, fotografering och att bara ha kul med mina vänner.
21. Är du för blyg för att bjuda ut någon?

Nej, det tvivlar jag på att jag är.
22. Favoritlåt(ar)?
Men oj, vilken fråga!
23. Sommar eller vinter?
Sommar!!!!!
24. Cola eller Fanta?
Ingen läsk för min del, gullet
25. Hur bor du och med vilka?
Med mina föräldrar, i ett stort hus som ligger mitt i ingenstans (utanför östersund). På helgerna bor även en utav mina systrar här hemma.
26. Vad läser du för böcker?
Jag hinner tyvärr nästan aldrig läsa böcker
27. Favoritspel?
Jag är inte så bra på spel, men Brawl på Wii är skitkul!
28. Kan du korsa ett öga åt gången?
Jupp, faktiskt!
29. Är du romantisk?
Well, it happens, men jag begär inte att allt ska vara som på film
30. Hur lång är du?
ungefär 172,5 cm

Kommentarer
Postat av: jenny

jag snor det testet (a)

2009-03-04 @ 19:55:25
URL: http://jjennymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0