Fransk manikyr med tjejerna

Igår var jag i Birsta hela dagen där jag shoppade och hade kul. Gick runt så mycket att jag fick ont i fötterna (eller mja, det berodde nog på klackskorna, haha). När jag kom hem så kom tjejerna hit eftersom att jag skulle fixa naglarna på dom. Det blev sedan också en kopp te och massa skitsnack. På kvällen när de hade åkt hem så fick Fia (syster) också fransk manikyr och efter det avslutades dagen. Pappa har gett mig en sån där telefon, Sony Ericsson G900, som jag skulle testa, men jag tror att jag ska titta efter någon annan telefon istället, inte riktigt min grej med en sådan sjukt avancerad handdator, som dessutom har touch screen (uhu, mycket läskigare än vad det låter).


1. Bild stulen ur Bettans blogg, där hennes naglar är fixade. Lite otydlig men helt klart bättre än inget :)
2. Mobilen som jag fortfarande spanar in.

Jättehärligt väder idag! Var ute och red och det var sjukt skönt. Nollgradigt och inte en enda vindpust eller snöflinga. Ska nog snart gå ut en sväng med hunden nu. Om hon vill kliva upp ut soffan dvs ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0