Hemkommen igen!

I natt kom jag hem ifrån utlandsresan. Härligt som fasen, som alltid, fast jag tror nog att den här resan var bäst hitills. Stekning på dagarna, shopping på kvällen & nöjen på nätterna. Saknar alla nya vänner jättemycket, (precis som Rous sa "we are like a family, now see me as your brother"), men som tur är så kan jag fortsätta ha kontakt med några av dom.

I förrgår natt var jag på något disco med Tito, Foula, Mimo, Alex och Magui, det var sjukt kul. Alla av dom (utom Foula som är DJ) är ju breakdansare så vi hade riktigt kul på dansgolvet. Allt var super tills Tito fick något mentalt breakdown (väldigt förståeligt) och jag fick sitta och garva åt Foulas töntiga partytrick och retsamma skämt medan de andra försökte tagga Tito igen, gick väl lite sådär med den saken. Andra nätter har bland annat spenderats vid havet och på någon karaokebar med Walid, Seid och Sandra, också rätt kul.

Saknar allt folk på stranden, men som sagt, med lite telefonnummer & mail-adresser så överlever jag nog .. kanske ;)

Midsommar blev lame, bara en massa hejdå till alla vänner, tröttsam flygresa och tröttsam bilresa. Men även om jag hade varit hemma tidigare så hade jag nog inte orkat fira, för jag är ganska slut efter den här veckan. I kväll ska jag sova ut ordentligt.

Hoppas att eran midsommar blev bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0