men för i helvete.

MEN FÖR I HELVETE, JÄVLA FLUGFAN, WÄÄÄH! BZZZZ PÅ DIG SJÄLV .. morr.
Eh, hur som helst .. Idag så har jag inte gjort så mycket alls. Jag har sovit, sagt hejdå till Stoffe & tittat på film med Bella.

Jag vet att stor del av mina vänner ska på Metaltown (ja, den där metalfestivalen i Göteborg) i helgen, och jag hoppas att de har skitkul (jag lovar, jag vet att det är skitkul), men eftersom att det bara är ett band som jag vill-vill-vill se, så struntade jag i det & satte helgens planer på annat, som känns betydligt bättre. Let's hang around in the fifties/sixties! ... or something like that.



Förresten så blev jag nyss jättesugen på att shoppa, haha. Hmm, får roa mig med det någon annan dag ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Sv: Haha verkligen skitgullgit xD dom tror nog att dom är osynliga eller nått :P

2009-07-29 @ 22:22:40
URL: http://dailylife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0