En trevlig lista för den uttråkade.

- Kort om dig -
Hur bor du? Med mina föräldrar mitt i ingenstans.
Hur lång är du? 1.72 tror jag
Kan du laga mat? Kan jag väl, haha
Vad jobbar du med/pluggar du? Sommarlov @ nu. Annars grundskola.
Vad har du på dig just nu? Kortbyxor, randiga strumpor, adidaströja.
Har du någon fobi? Spindlar ><
Intressen? Vet inte .. Spela gitarr, lördagar, umgås med vänner osv :D
Är du nöjd med ditt liv? Blir man någonsin nöjd? Men jafan, det är bra!

- Vem .. -
Var den senaste du pratade med? Bella
Var den senaste du kramade? Hejdåkram till Sandra
Var den senaste person du ringde? Morfar
Var den senaste person som ringde? Bella
Var den senaste som skickade ett sms? Malek
Var den senaste som du skickade ett sms till? Malek

- Vad .. -
Var den senaste drycken du drack? Vatten <3
Står det i ditt senast mottagna SMS? My email address is -. How can i don't remember such a beautiful face and nice crazy eyes. Of course i remember u. How are u?
Står det i ditt senast sända SMS? Thanks.. Im fine but Sweden is cold. How are you?
Gjorde du för tre dagar sedan vid den här tiden? Var ute på shoppingrunda :)

 - När .. -
Dansade du senast? I förrgår! Fyfan vad jag dansade alltså. Shake it baby, to the max! haha.
Sjöng du senast? Två sekunder sen typ :)
Drack du något senast? Drack vatten nyss
Simmade du senast? Vet inte, någon gång under veckan simmade jag väl i poolen. Har gått och blivit tjurig över vatten så jag har inte badat så värst mycket under veckan utomlands.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0