Vilket är ditt favoritprogram på TV?

Arggh! Jag håller på att förklara krig mot mina naglar. Jag som har lyckats hålla dom ganska bra den här vintern, men det varade bara fram tills i förrgår. Nu är dom trasiga, ofilade, ojämna, halvmålade och alla är olika långa. Tyvärr finns det ju inte mycket att göra, så jag får börja om från början (och såklart hoppas på ett bra resultat).

Förresten, ingen har väl missat att hela Sex And The City-serien börjar om från avsnitt 1, klockan 19.30 ikväll? Hade tänkt att se på det, men jag ska istället skynda mig ut & gå på en promenad innan Top Model börjar. Får väl leta reda på avsnitt 1 av SATC på nätet istället och se det där, så att jag kanske kan följa serien på TV sedan.

Vilken är din favorit tv-serie? Eller du kanske föredrar något annat tv-program, isåfall vilket?

Kommentarer
Postat av: S. ^^

Finns så många! ;)både många gamla serier och nya.

Så, kan inte välja någon favorit.



vi hörs

KrAm

^^,

2009-01-13 @ 20:49:38
Postat av: Bettan

Joo de är riktigt nice :) Körde nästan inget förra året så... Sj då? ute med skotern?

2009-01-16 @ 15:15:33
URL: http://norbergb.blogg.se/
Postat av: Lalen Balen

Jag har hela serien på DVD på datorn.. Ska bränna ut dom sen någon gång så kan du få låna. Pusspuss

2009-01-16 @ 15:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0