"Uppförsbacken är över"

I morgon börjar jag skolan igen. Inte så roligt att behöva plugga dagarna i ända men ändå rätt så skönt att kunna vända tillbaka dygnet. Under mitt lov har min dygnsrythm varit chaos! Jag har somnat vid halv fyra varje morgon och sovit till närmare ett på dagarna. Hur ska jag lyckas ta mig upp vid sex i morgon?

Skönt att veta att uppförsbacken är över, nu går det ju bara nerför till sommarlovet! Den här sommaren ska bli bra eller kanske bäst (?), det har jag bestämt. Jag och mamma satt och kollade på resor igår (jag vet att vi gör det lite för ofta, men det är liksom ett ljus i det här vintermörkret när man har något att längta efter). Åker som vanligt utomlands i sommar .. fast i två veckor den här gången, så jag får se hur många festivaler jag missar.

Sjukt att det är 2009 nu förresten. Hihi, har inte vågat tänka på det riktigt :p

Kommentarer
Postat av: Bettan

Mjo, eller iaf över -08. Fast jag tittade igenom bilderna från året som har varit o vart vemodig, saknar verkligen folket.. Vet inte om jag orkar gå igenom alla bilderna längre.. Får se en dag när jag är på toppen humör :P



Jag hoppas på att de blir bra nu, ska försöka börja om lite tror jag.

2009-01-08 @ 23:14:45
URL: http://norbergb.blogg.se/
Postat av: Tove

jo det brukar ju bli så med dygnsrytmen under loven..

2009-01-09 @ 17:05:43
URL: http://theedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0