sur, blek och sockrad daggmask

Åh, i morgon ska jag tillbaka till skolan igen .. jag som har varit liggandes i nästan en vecka. Hur ska jag seriöst orka vakna vid sex i morgon och dessutom orka vara i skolan i flera timmar. Jag som fortfarande kraxar och är trött som en daggmask.

Hmm, och nej, jag har inte klagat tillräckligt. Är sur över hur vit jag har blivit! Holy crap liksom, jag ser ut som ett spöke. När mina föräldrar är friska (haha, jag har smittat ner dom också) så ska jag ta med mig mamma till ett solarium, för så här får det ju absolut inte vara länge till.


shit, ett spöke! nähä, det var bara min arm. aja, här
är beviset på att jag är vit som .. socker? haha.


Sådär, nu har jag nog klagat färdigt och ska återgå till mitt gitarrspelande. Pusshej! ;p

Btw, dom som använder Internet Explorer får stå ut med att designen ser ut såhär eller helt enkelt skaffa firefox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0