Sytt in byxor

Har ju ca 20 par byxor som bara ligger, jag använder dom inte för att dom inte sitter snyggt. Pösiga i benen fastän det är stuprör, vart är världen egentligen påväg?! Men nu kom jag ju på att syster fick en ny symaskin i julklapp, och självklart har jag börjat sy in några par byxor. Ser ju sjukt bra ut, jag är ett underbarn när det gäller allt inom ämnet syslöjd. Kan ju skryta med mitt mvg.

Något annat som jag däremot inte kan skryta med är att jag ovan att gå i klackskor. Once upon a time såg det faktiskt helt okej ut när jag gick i dom, men sedan jag kärat ner mig i mina gympaskor har jag bara haft klackskor några få gånger. Tycker ju att det ser hemskt ut när jag är så lång redan.
Så idag ska jag gå runt hela dagen här inne med mina senast köpta klackskor och försöka vänja mig. Går bra än så länge!


Dags att plugga lite geografi innan jag pyser ut på äventyr igen, hihi. Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0