Mördarklockan

Så var namnet på min nya väckarklocka. För två dagar sedan hade min pappa en present stående på bordet åt mig när jag kom hem från skolan, så klart att jag slet upp lådan i all nyfikenhet.
Retsam som han är så hade han köpt en väckarklocka (jag är duktig på att försova mig!).
"Sure" tänkte jag och ställde den på 6 nästa morgon, ville iaf ge den ett försök.

Morgonen därpå var en mardröm, aldrig i hela mitt liv har jag blivit så rädd. Jag trodde att jag skulle flyga upp i taket och avlida totalt när den ringde. Andledning? Den ringde sjukt högt, jätteskrikigt, och det ekade i hela sängbordet (fastän det är proppfullt med prylar). Hade jag varit lite äldre så hade jag nog fått en hjärtattack.

Usch. Startade den inte igår. Klarade inte av det, hihi. Ska ställa den på pappas sängbord inatt istället så att han ska få se (eller höra) hur hemskt det är. Sedan ska jag nog ge den till min syster, som för bara några dagar sedan påpekade att hon inte har någon väckarklocka.

Aja, nu ska jag gå & träffa Bella, snacka lite skitsnack och ha det awesome-mysigt! Ny design btw! Ska ändra lite mer sedan men jag orkar inte just nu.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Larv! Klart du ska ha väckarklockan! Du som är så lat!

2009-02-09 @ 15:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0