Done my damn homework

Yes, så är det! I sista sekunden har jag skrivit tre svenskauppsatser och tränar nu inför en redovisning. Sista inlämningsdagarna på dessa är såklart i morgon. Bara några biologiuppgifter kvar sedan är jag helt clean från skolarbete och är redo för ett härligt lov.

Haha, vad dum jag alltid ska vara som ALLTID gör mitt skolarbete i sista sekunden, hade jag gjort de här grejorna lite tidigare så hade jag säkert haft tid för roligare saker nu. Hihi, men så är det. Jag får aldrig tummen ur förens det är sista chansen ;p

Idag fick jag brev om hälsoundersökning som ska genomföras i mars. One word; usch. I morgon blir det förresten en spruta också, fy sjutton, jag kommer säkert att hyperventilera tills jag svimmar .. med tanke på min nålfobi. Tur att man har en pappa som jobbar inom vården och får tag på bedövning som gör att * man absolut inte känner något alls. Vilket erkännande, där tappade jag min cool-stämpel.

* - senast jag tog spruta så vände jag bort huvudet och blundade, efter ett tag frågade jag tårögt "men ska ni inte sticka nudå?" och fick svaret "vi har ju redan stuckit". haha, snopet va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0