Mitt hår

Eftersom att min fru Berit / Susanna bad om att få veta hur det blev med mitt hår, så känner jag att jag lika gärna kan skriva det här i ett inlägg, ifall någon inte redan har sett det & undrar hur det blev.

Mitt hår är blått. Trehundrasextionio olika nyanser mellan vit, blå och näst intill svart. Allt ifrån babyblå, till turkos, havsblå, djupblå, knallblå, mörkblå, grönblå, gulblå .. och så vidare. Delar av mitt hår har jag blekt nästintill vitt (det är snyggt som sjutton). Dock är inget av mitt hår riktigt svart längre, och jag känner mig så .. fel .. utan det där svarta. Mitt hår är sjukt effektfullt nu, men jag behöver svart - så är det bara. Därför ska delar av håret färgas svart igen (men det är mest där bak .. så mitt hav av blå nyanser här i luggen förblir tills den blå färgen går ur). När det därbak är svart igen, kan jag ha mina extensions och livet leker återligen. Inte förens DÅ kommer bilder, så håll ut.  Försöker fixa svart färg under kommande vecka. HÄRLIGT.

Förresten, time for a diet again :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

tack :D jag älskar bältet!

2009-04-19 @ 18:48:01
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sluta kolla på du är vad du äter.

2009-04-20 @ 08:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0