Fredag!

FREDAAG! Så är det. Lite punkter nedan (hinner inte göra någon sammanhängande text av allt)
- Planerna för helgen (stan) är nu överstrukna, så det behövs nya planer. Haha, jag har inte ens planer för vad som ska ske på valborg .. första gången på länge som jag ens är här då.
- Nu ska jag börja med maten, sedan ska den stå och svalna ganska länge, så då blir det lite solning.
- Därefter kommer mamma hem med mina paket. Finally! Egentligen skulle jag inte få dom förens på måndag.
- Har förresten kirrat en ny tå-ring idag (skrev med bindesstreck för att det är nödvändigt, fast jag vet såklart att det är skrivfel).
- Har fått låna symönster av Camilla idag så min prickiga kjol är på G, fast egentligen behöver jag den inte förens i slutet på maj. And i know, jag hade kunnat köpa en, men jag ÄLSKAR att sy, och är ganska grym på det, så .. det fick bli en personlig kjol.
- Skulle ha åkt till frisören i morgon. Men det är en av planeringarna som fick överstrykas. Nästa helg is the shit :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Öh, unge!!! Du var inte hemma förra Valborg heller. Vi letade dig som en tok i Slottsskogen, remember?

2009-04-25 @ 10:08:15
Postat av: Sara

jodå, nu när du säger det så minns jag. hade varit kul att fira den helgen i göteborg i år med :)

majbrasa i slottis - the shit,

sitta här hemma och halvsova - lame.

2009-04-27 @ 16:43:18
URL: http://zebratouch.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Hihi, absolut inte! : ) Hon skall få extra mycket godis här idag : )

2009-04-28 @ 17:03:42
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0