Tredje advent.

Nu är det redan tredje advent .. har inte hunnit tänka så mycket på det, förens idag när morfar sa att det bara är tio dagar kvar tills julafton. Jag var hemma hos han och slog in hans julklappar, det gick relativt bra. Verkar som att halva universum tänker anlita mig till att slå in deras julklappar. Som om att det inte fanns tillräckligt att göra nu ..

Ska snart lägga undan gitarren och gå ner och tända det tredje ljuset .. om den övriga familjen inte redan har gjort det .. dom äter middag nu så kanske dom redan har tänt det? Eller nja, det är ändå alltid jag som får komma ihåg ljusen, så jag tvivlar på att det har förändrats idag.

Om jag längtar till julafton?
- nej, inte direkt, och om jag hade gjort det så skulle det nog mest bero på att Sandra (äntligen) kommer hem igen.


nytagen bild. inte ens fem minuter gammal.
jag gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0