Sista veckan kul

"Sista veckan kul" är igång. Det är en ganska trevlig grej vi gör på min skola. Sista veckan innan jullovet har vi alltid utklädningsvecka.

Årets teman är ..
Måndag - Mjukiskläder
Tisdag - Trans. tjejer klär ut sig till kille, och tvärtom.
Onsdag - Pyjamas
Torsdag - Sommarkläder
Fredag - Finkläder/balkläder

Idag var jag inte med, seriously .. jag har tyvärr inga mjukiskläder? Anyhow, i morgon är jag helt klart på, ska bara bestämma mig för vilken stil jag ska köra på. Är trött på att göra raggargrejen nu (helt klart lättast att vara raggare eftersom att jag då kan stjäla kläder ur lilla farsans sommargarderob). Men det är dags för något nytt i år kanske? Ehm, behöver ju iaf en sån där obekväm grej som man plattar ner brösten med. Eller så .. får jag ha manboobs. Vilket ju säkert också funkar bra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0