Kortfattning av de senaste dagarna.

Håret blev bra. Det ser ut .. ungefär som innan fast betydligt mindre slitet. Bra frisör. Luggen lät hon bli precis som jag ville. Fast jag har de senaste tre dagarna blivit SJUKT trött på min lugg ändå. Den kan dö.

Julafton var okej, ska inte klaga iaf. Vet ju att en av mina bästa vänner hade det mycket, mycket värre. Synd att det blev som det blev :/ Iaf, jag fick ny musikanläggning och lite sånt, vilket ju är bra.

Stan för någon dag sedan. Mellandagsrea <3 Bland annat uppdaterat skohyllan, klädskåpet och galgarna i hallen lite nu. Dessutom köpt hårfärger! Hoppas att mitt hår överlever nu då.

Var hos Ellen med Bettan och Fia ifrån igår tills idag, vi hade det allmänt mys.

Idag var min morbror här med sin fru och deras gemensamma son. Och med dom följde hennes andra son, hans fru och deras tv barn (snacka om babyboom här). De sistnämnda pratar varken svenska eller engelska, så nja, det är lite klurigt att ha dom på besök. Den lilla ryska jag kan räcker ju inte långt alls.

Ah, det var väl lite av vad som skett de senaste dagarna. Ska försöka uppdatera lite mer, men som alla vet .. I'm a lazy bitch!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Haha vilken tur ;) Men jag ska på hammarn imorgon på stööks o kolla på kängerna dom har där :P Pok

2008-12-29 @ 17:48:15
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0